szombat El Medano szorfozes

 2011.07.03. 12:55

ma reggel séta majd rövid buvárkodás a Vörös-hegy lábánál. Most egy masik békalábat probáltam ki, ez könnyebb kicsit mint a másik, amit elozoleg használtam, ezzel jobban is megy az uszás. Egészen a hegy lábánál megyünk be a vizbe, igy sokat nem is kell uszni, hogy halakat lassunk. Ma nem is hullámzik annyira a ocean, kicsit kozelebb mereszkedem igy a sziklasreszhez, mert itt tobb halat latni. Szepek ezek a halak na, nem nagyok, de szep szinesek, lila, rozsaszin, sarga, zebrás. Egyszer láttam tengeri csillagot is, az is nagyon tetszett, ott beszeltem neki, hogy "jujjj de szep vagyol halacska!"

Nem sokat buvarkodunk ma reggel vagy felorácskát, de elég volt ez. Haza seta, reggeli, ami kb 11 ora körülre esik már, majd kis szieszta, kaja. Délután bebicizünk nagy bevásárlást csapni a Hiperdinoba, ez helyi Tesco itt. Fuu ez télleg nagy bevásárlás volt, jo sok pénzt költünk.. na sebaj enni azért muszáj! Meg elmegyünk a Cabezo shop-ba is, szörfözéshez trapézkötelet venni. Szép, fehér, 28 cm, ami szerintem tulhosszu, Szabolcs szerint ez a jo méret, hát jo, ám legyen akkor, "de ha nem lesz jo kikapol!" fenyegetem meg.

Haza bicizünk, kipakoljuk a cumot, aztán irány vissza Medanoba, mostmár a szörfcuccokkal. Jupijeee nekemvalo szél, Szabolcs összerakja nekem a szörföt, és irány beachstart gyakorlás.

Szokás szerint az elso 5 percben felidegesitem magam, mert nem sikerül elsore se másodikra a nyomoruságos elindulás vagyis beachstart. De nem adom fel aze se!! Ujra és ujra probálom, közben elsodrodom a kiteosok közé, akik már biztos unnak, mert mindig közöttük kötök ki. Visszacigalom a szörföm a helyes partszakaszra, majd ujra probalkozom, és azért sikerül, sot nem is egyszer többször!!! jupijeeee!! Másfélora a vizben, hulla fáradt vagyok.. de jo volt azért, nagyon jooooo!!!:-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://livefromtenerife.blog.hu/api/trackback/id/tr503034552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása